Sunday 2 July 2017

Order Dibuka Untuk ESMSC, EKU & BES :)

Salam 11 Syawal.


Disebabkan ada yang bertanya untuk order novel Encik Suami Mat Salih Celup dengan saya, jadi saya nak bukak order juga di sini. Mana tahu ada yang berminat :)

 Kalau berminat nak order lagi dua novel 'Encik' a.k.a Encik Kutub Utara dan Bukan Encik Sempurna pun sangat-sangat dialukan :) Insya-ALLAH akan ada gift comel yang akan menanti. Sempena bulan Syawal ni, saya akan selitkan kad raya limited edition sekali ;)

Ada 2 CARA pembelian:

1) Boleh pm mcm biasa di Facebook Yumi Hyra ATAU

2) Boleh whats app 011-14613271-Nanti type 'Hi saya nak order ESMSC/EKU/BES' Ini diuruskan oleh PA Yumi bukan Yumi ye. Strictly Whatsapp sahaja ye ;)

P/S: Harga kombo special kalau beli ketiga-tiga buah novel.


Pengeposan seterusnya akan dibuat pada 18 JULAI 2017. Oleh itu, pembayaran haruslah dibuat selewat-lewatnya pada 14 JULAI 2017 supaya mudah untuk saya anggarkan stok yang perlu saya order nanti.



Tu je. Kthanksbye :D

No comments:

Post a Comment