Tuesday 11 July 2017

Pre-Order dibuka untuk Mini Novel Raya: Raya = Aidil + Fitri :)





Mak Milah pergi holiday ke Melaka,
Pre-order mini novel Raya=Aidil+Fitri sudah dibuka :)


Salam dan salam Syawal semua.

Saya ada satu berita gembira yang nak dikongsikan di sini. Alhamdulillah, projek mini novel saya bersama-sama dengan seorang lagi rakan penulis; AQ akan diterbitkan di bawah Penerbitan Novel Mania. Insya-ALLAH hujung bulan ini akan menemui para pembaca :)

Jadi, saya akan bukak pre-order di sini bagi yang berminat. Insya-ALLAH akan ada gift dan kad raya sekali untuk yang membeli direct daripada saya.

Seperti biasa, ada 2 CARA pembelian:

1) Boleh pm mcm biasa di Facebook Yumi Hyra ATAU

2) Boleh whats app 011-14613271-Nanti type 'Hi saya nak order 'mini novel Raya=Aidil+Fitri' Ini diuruskan oleh PA Yumi bukan Yumi ye. Strictly Whatsapp sahaja ye ;)

P/S: Harga kombo special kalau masih ada yang nak beli dengan kombo novel2 'Encik' tu ;)


Pengeposan akan dibuat awal Ogos memandangkan novel akan dapat hujung bulan Julai. Oleh itu, pembayaran haruslah dibuat selewat-lewatnya pada 31 Julai 2017 supaya mudah untuk saya anggarkan stok yang perlu saya order nanti.


Terima kasih <3

No comments:

Post a Comment